Ekibimiz ile sosyal medya stratejileri geliştirip uyguluyoruz. Özetle süreçler şu şekilde olmaktadır;
1- MARKA HEDEFLERİNİN ve MESAJLARININ BELİRLENMESİ:
Markanızı diğerlerinden ayıran özelliklerin belirlenmesi. Orta ve uzun vadeli pazarlama stratejilerinin belirlenmesi.
Markanızı diğerlerinden ayıran özelliklerin belirlenmesi. Orta ve uzun vadeli pazarlama stratejilerinin belirlenmesi.
2- MECRA SEÇİMİ:
Bu süreçte hangi sosyal medya mecralarının (Facebook, Twitter, Google+, Foursquare, Linkedin, Instagram...) kullanılacağını belirleriz.
Bu süreçte hangi sosyal medya mecralarının (Facebook, Twitter, Google+, Foursquare, Linkedin, Instagram...) kullanılacağını belirleriz.
3- AYLIK PLANLAMA:
Özel günleri ve şirket planlarınızı göz önüne alarak aylık planlama yaparız. Örneğin Mayıs ayında yapılacak tüm paylaşımlar Nisan içinde belirlenir. Aylık dinamiklere göre ve güncel gelişmelere göre değişiklikler yapılabilir.
Özel günleri ve şirket planlarınızı göz önüne alarak aylık planlama yaparız. Örneğin Mayıs ayında yapılacak tüm paylaşımlar Nisan içinde belirlenir. Aylık dinamiklere göre ve güncel gelişmelere göre değişiklikler yapılabilir.
4- İLETİŞİM PROTOKOLLERİNİN BELİRLENMESİ:
Paylaşım dilinin ve gelen etkileşimleri yanıtlama ve yetkililere aktarım biçiminin belirlenmesi.
Paylaşım dilinin ve gelen etkileşimleri yanıtlama ve yetkililere aktarım biçiminin belirlenmesi.
5- PAYLAŞIM ve TAKİP:
Tüm paylaşımlar özel araçlarımızla hafta sonu ve mesai saatleri dışında da olsa yapılır. Etkileşimleri takip eder ve yanıtlarız.
Tüm paylaşımlar özel araçlarımızla hafta sonu ve mesai saatleri dışında da olsa yapılır. Etkileşimleri takip eder ve yanıtlarız.
6- RAPORLAMA:
Aylık düzenli ve detaylı raporlarla, etkileşimleri size sunarız. Bu raporlar her ay değerlendirilir ve sonraki ayların planlarını yaparken bizlere yol gösterir.
Aylık düzenli ve detaylı raporlarla, etkileşimleri size sunarız. Bu raporlar her ay değerlendirilir ve sonraki ayların planlarını yaparken bizlere yol gösterir.